TISDAGEN DEN 2 JUNI

 nu tog jag en paus från matten i 10 minuter för att vänta på maten, sen är det bara att skynda sig till stallet. jag är ju redan nu en halvtimme försenad. haha. ups ;) och sen ska ju jag och johanna till stockholm på måndag, som ni kanske redan vet, och jag har lite ont om pengar, så jag gjorde en desperat allmän bädjan på msn om det var någon som ville ge lite pengar till mig, och mycket riktigt. min älskade mormor gav mig ett bidrag, så nu är det lugnt igen. Nu klarar jag en heldag i stockholm med johanna. :D wiiie.

och snart vert jag alla mina betyg oxå. kemi-mvg, engelska-vg, bild-mvg, italienska-mvg, matteA- mvg. sen är det bara svenskan och matteB som är oklart. därför är det bara att sätta sig med matten ikväll när jag kommer hem igen... Uscha. men vad gör man inte för de tre små bokstäverna? ;), och sen ska jag snacka järnet på fredag på svenskan, så kanske jag kan få det där oxå. hoppas hoppas.

och åter igen, tack mormor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback