TISDAGEN DEN 23 JUNI

paus från solen, och nu är det sommar på riktigt. Helt klart! fast man ska väl inte säga något högt för då lär det bli vinter igen.

Igår var nog en av de mest underbara dagar jag vart med om. Nej kanske inte diktigt då, men riktigt kul och mysigt var de. Jag var medbjuden på 20-års middag på Isola Bella, trerättersmiddag. Det var alltså Elias storasyster som fyllde år, så det var jag Elias, Natalie, hennes pojkvän och Elias föräldrar. Det var riktigt kul och mysigt med ett par goda skratt. Och självklart god mat! Jag delade förrätten med Elias, vilket var bruschetta med mozzarella och ruccola. Sedan åt jag svart tagliatelle med räkor och hummersås, och till efterrätt gino. Helt underbart. Bilder kommer när Elias har lyckats att masa sig till datan och skickat dem. Efter det så tog vi en mysig promenad upp till öster innan vi skulle åka hem. Grattis Natalie! Och tack! <3

Nu har mamma och pappa precis dragit till golfbanan (suprise!!) så jag har lägenheten för mig själv igen, vilket är jätteskönt. Man kan göra precis vad man känner för.
    Och mamma har fått löneförhöjning, så hon ska köpa en strandväska åt mig, beställd från USA, jättefin! Tack mamma! <3

Jag tycker iallafall att den är fin!


Men nu ska jag ut och pressa lite till i solen,
även att det inte verkat hända ett skit.
Men man kan ju hoppas att man iallafall blir liiite brunare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback