TISDAGEN DEN 9 JUNI

Okej, jag har faktiskt jättetråkigt...

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? Mamma skulle jag tro
3. Hur lång är du? 168,5cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Hmm, den på båten, men jag kommer inte ihåg vad den heter.
5. Vem ringde du senast? Elias
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Haha okej, då ska ingen tvinga dig ;) :* <3<3<3" till Elias
7. Vad är dagens planer? Dagens planer, är att skriva klart den här, sen ska jag nog hoppa i säng.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms är jag himla bra på ;D
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambos
10. När såg du senast din mamma? Nyss, eller om jag vänder mig om, nu.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå-grå
12. När vaknade du idag? Jag har vaknar två gånger idag, så 06:30 och 20:00
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? nää
14. Vilken är din favoritplats? Oj, det finns många fina ställen, men Kroatien toppar nog alla listor.
15. Vilken plats föredrar du minst? Det har jag ingen aning om faktiskt, men tråkiga ställen antar jag? :)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? om tio år är jag 27, usch. Jag befinner mig väl någon stans med ett jobb, ett eget hem och förhoppningsvis en början till en familj. Men vart, det kan vara vart som helst. Bara jag trivs.
17. Vad skrämde dig som barn? Farmors jul-tomte med pälsrock. ( Den var bara prydnad och 20 cm hög..)
18. Vem fick dig att skratta senast? Johanna, helt klart.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha antagligen.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag äger ingen personligen, men familjen har både och.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med. Stor t-shirt och trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 1
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Det beror på vart när och hur. Skor när man är ute och det är kallt, strumpor innomhus, barfota på stranden och på sommaren.
26. Är du social? Jag ser mig själv som en social person iallafall.
27. Vilken är din favoritglass? Banan-choklad från lejonet och björnen.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa kläder och spara.
29. Tycker du om kinamat? Japp
30. Tycker du om kaffe? Nää
31. Vad dricker du till frukost? Oftast juice
32. Sover du på någon särskild sida? När jag sover med Elias sover jag alltid på vänster sida (ytterst), men när jag sover själv soer jag nog lite överallt, men ändå mest på vänster tror jag.
33. Kan du spela poker? Jag vet hur det går till, men jag kan inte påstå att jag är någon vidare talang på det..
34. Tycker du om att mysa? Självklart!!
35. Är du en beroendemänniska? Hmm, joo lite från och till.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jaa faktiskt. Love, som jag var på fest med i fredags. Dock inte samma år, men samma datum!
37. Vill du ha barn? Såsmåningom, inte ännu på ett tag iallafall.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska och lite italienska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nää
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder!
42. Äger du dyra smycken? Nää, jag är inte så mycket för smycken överhuvudtaget.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nää
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Macka 
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, jag känner så många fantastiskt roliga människor, så jag kan inte utnämna bara en.
46. Välj ett ärr på din kropp? jag har ett som är 7 stygn på högra sidan av huvudet.
47. Vad har du för ringsignal? Timo Räisänen - Sweet Marie
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Kanske på vinden någon stans, men inte som jag vet, nej.
49. Flirtar du mycket? Nää, jag har ju pojkvän.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I M4 på södervärn. I nian tror jag.
51. Kan du byta olja på bilen? Inte på bilen, men på moppen ;D
52. Har du fått fortkörningsböter? Nää
53. Vilken var den senaste bok du läste? Innan jag dör
54. Läser du dagstidningen? Japp, eller jag bläddrar igenom den lite snabbt på morgonen när jag äter frukost.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nää
56. Dansar du i bilen? I bilen?! Där får man väl inte plats med att dansa?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Antagligen RixFM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Tis 16/6 16:00 UM
59. När var du i kyrkan senast? Kyrkan? Typ på högstadiet på någon avslutning?

Kommentarer
Postat av: Astrid Bolund

Gillar om det du skrivit! Kul att se lite sunda saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback