TORSDAGEN DEN 11 JUNI

Förresten så lär morgondagen nog bli hemskt bra. Jag Johanna Frida, Frida, Frida, Frida (hahah, detta var hemskt kul), Jonna, Elin, Felicia. Sen kommer jag inte ihåg om det var fler.. Men iallafall så ska vi grilla på strandpromenaden och ha allmänt kul på kvällen. Sedan när det är avklarat så får vi se vart kvällen bär oss. Det lär bli riktigt kul, hoppas jag!! :) Och sen är ju ett måste att jag ska träffa min pojk! Ingen skolavslutning utan han ju... hahahah, klura på den ni!

Imorgon på morgonen så ska alla CPG'are samlas på norr, och typ lyssna på musik i en timme eller någor, för att efter det sen få fika och våra betyg. Även att jag redan vet mina betyg, och jag är mer än nöjd!! Endast två VG, det trodde jag faktiskt aldrig om mig själv, aldrig på gymnasiet! Så hur vädret och så än blir imorgon så är jag nöjd.

SÅ TAGGA INFÖR IMORRN NU TJEJER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback