TORSDAGEN DEN 11 JUNI

Idag har vi gjort ett försök i att elda asfalt, som slutade i en mindre explotion. Haha, inte fövånad ett dugg.. Sen var det en håla eftersom jag inte hade något språk, men eftersom endel gjorde komplmentsprov i matten, och endel faktiskt hade språk så var jag helt ensam kvar vid skåpen. Så jag börjar med att prata med Johanna i telefon en stund, sen så städade jag mitt skåp och rensade ut lite skräp och sådant. Sedan så läste jag lite i Fantomen-tidningen som vi alla fick varsinn av på kemin. :D haha. askul!
   På svenskan var det bara utverdering och sen fick vi reda på vad vi fick för slutbetyg. Jag hade samlat ihop ett MVG i svenska. Jag, sofie, ett MVG, i svenska! Otroligt! :D

Efter skolan så kilade jag in på stan för att köpa ett paraply och lakan, plus att ta ut pengar till Johanna. Mitt i folksamlingen på öster så hör jag en välkänd röst ropa mitt namn, och mycket riktigt så var det Frida. Det var riktigt kul att prata med henne igen, det var ju ett tag sen nu..

Efter att mina ärenden var klara så kilade jag hem till Johanna en sväng och fikade lite, och snackade lite skit. Sen var det dags för mig att kila hemåt igen.


CUPCAKES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback