TORSDAGEN DEN 4 JUNI

sommaren närmar sig med stormsteg, och idag är det studenten, med massa glada treor. åh, jag blir lite avundsjuk måste jag säga... men men, jag och johanna ska dit ner sen vid 12.

igår var jag ju som sagt med Elias, det blev riktigt mysigt med kladdkaka, Hancock och lite sånt. även några tårar, igen.. XD Vad är det för fel på mig egentligen !? Men men, tur att min pojk är så underbar :), och sen så glömde han sin tjocktröja här. vilket jag tyckte var hemskt bra, för då hade jag något att sova i inatt. synd ;) haha, det är sådant man får tåla.

och så är det studentpresenter hit och pengar dit. och jag är pank. och jag ska till stockholm på måndag. och jag ska betala båtbiljetter nästan helt själv, och jag ska handla nya sommarkläder. och jag och elias ska ut och äta näst-nästa vecka för att fira 9 månader. och jag har inga pengar. grattis. jag kommer gå under. för nya pengar kommer inte förrän 27 juni. och då är det bara studiebidraget som jag ska klara mig på genom halva sommaren, plus antagligen betala tillbaka saker till folk som jag antagligen kommer att låna. uupps. jag kommer inte vara på fötter igen förrän i slutet av juli, då min lön kommer att börja rulla in igen. usch, hur ska jag klara mig !? två månader !? tur för posten att min lön kommer att vara FET.

men nu måste jag börja göra mig i ordning. ska ju träffa johanna om en liten stund. så nu är det skynda skynda ;)


Nicole, Lisa Johanna och jag från studentbalen. synd bara att Frida inte var i närheten då...
Men en riktigt söt bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback