09-03-02

och så tänkte jag att jag ska sammanfatta mitt lov oxå, bara föra tt jag inte har något annat vettigt för mig. men kortast möjliga får det bli :) och sen ät det tveksamt om jag kommer ihåg allt. men jag ska göra mitt bästa :P

Fredag 20/2 - först var jag på en väldigt trevlig sväng på stan med ellen, köpte födelsedagspresent och lite sånt. Kvällen spenderades med johanna lisa och nicole hemma hos johanna. just för att johanna fyllde år på lördagen. men det vart på spåret, god mat, PULKA och singstar. supermysigt! :)

Lördag 21/2 - Johanna fyllde 17 ! :) gick in till stan o köpte ett par jeans och en bh. sen var det hem och göra ingenting hela dagen. fram till eftermiddan då jag följde med elias hem. sov där .

Söndag 22/2 - upp tidigt tidigt på morgonen för att han skulle in till stan och spela match. sen var det stallet.

Måndag 23/2 - Stalltjänst för hela slanten. eller jag o johanna red på förmiddan. eftermiddan spenderades hemma hos johanna då vi bakade muffins och såg på the bachelor :D på kvällen kom elias till allégatan. och hade med sig godis om jag inte tar helt fel. så han vart min favorit den kvällen ;)

Tisdag 24/2 - Frida fyllde 17! :) Vaknar upp tsms med elias, och sedan åker han in till stan för att klippa mig. själv gjorde jag ingenting medans jag väntade på att han skulle komma tillbaka. resten av dagen sepnderades i sängen framför en film. dock med en sovande elias på armen ;)

Onsdag 25/2 - upp till stallet för att skynda sig att rida för att sedan skynda sig in till stan där jag och johanna letade födelsedagspresent till frida. skulle egentligen till henne på kvällen. men pga magsjuka i familjen så ställde vi in det. så jag o johanna gick på i taket lyser stjärnorna istället. på den läskiga bion ;) trevligt trevligt :)

Torsdag 26/2 - skynda sig till stallet och rida även den dagen, för att sedan skynda sig in till stan där vi allihopen (jag frida johanna lisa och nicole) samlade oss på ringduvan för att ta en fika och fira frida. hittade min nya favorit chai-latte. det var riktigt trevligt :) efter det så gick jag frida johanna och lisa en sväng på stan. tillslut vart det bara jag och johanna kvar, med en glass på donken.

Fredag 27/2 - ut till stallet på fm för att fixa allt inför tävlingen på lördagen. sedan hem och duscha och sedan ut till själsö till family tysk. men framförallt elias :) det vart tv för hela slanten. men mysigt var det :) sen var det hem senare på kvällen.

Lördag 28/2 - upp till stallet för tävling. i 80 gick det superbra, och även i 90 gick det väldigt bra. dock inte lika bra som i 80. men ändå väldigt bra :) kvällen spenderades framför melodifestivalen med familjen.

Söndag 1/3 - planderade in en hemmadag, som slutade med en dag hos johanna. vi åt vofflor, såg på lipstick jungle och gick en promenad. senare på kvällen möttes jag frida johanna och lisa upp för att tillsammans gå till wrks årsmöte där nästan samtliga skulle ta emot km-priser. och årsmötet var som ett helt vanligt trist årsmöte. men med vissa komiska inslag ;) efteråt gick jag johanna och frida en promenad och bara snackade en massa skit. myysigt :) sista delen av kvällen spenderades med näsan i en kemibok och ångest för skolan dagen efter.


och MASSOR med pussel har det varit :)

Kommentarer
Postat av: lisa

pussel?

2009-03-03 @ 20:13:27
Postat av: lisa

pussel?

2009-03-03 @ 20:18:36
Postat av: lisa

pussel?

2009-03-03 @ 20:25:50
Postat av: nicole

http://school.chem.umu.se/Experiment/P123

2009-03-03 @ 20:26:03
Postat av: Anonym

http://school.chem.umu.se/Experiment/P123

2009-03-03 @ 20:30:43
Postat av: s

jaa pussel, sånt med små bitar som ska sättas ihop till en bild ;)

tack nicole!

2009-03-03 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback