09-03-02

nu är det MARS!! min älskade månad mars ;D

idag började skolan igen efter lovet. hade typ ångest igårkväll, och jag var tydligen inte den enda. tack för det :)
men jag kan inte påstå att det vart någon mjukstart. helt vanliga lektioner hela dagen. och en av ellenarna saknade vi. men vi klarade oss ändå bra :) dagen slutade i skolan vid tre. men inte slutade plugget för det. usch nej. man får sota när man tar ett helt lov utan minsta lilla plugg. precis som jag har gjort. (plus att jag var sjuk en vecka har inte gjort det hela bättre) så jag har suttit hela eftermiddagen, från att jag kom hem till ganska nyligen med mitt hemprov i kemi. fattade nada innan. men nu börjar skaer och ting klarna, precis när vi ska byta grej. men jaja. bättre sent än aldrig brukar man ju säga :D, jag gjorde faktiskt en paus när jag pratade med nicole i telefon och en paus för att äta. annars har jag inte haft något större liv... men såna dagar blir det ibland oxå. går inte att hjälpa när man har haft ett helt skööööönt lov! :D

så nu är jag tröttare än tröttast. mina ögon går i kors. men jag tänker ändå inte gå o lägga mig riktigt ännu. måste liksom tagga ner lite först.

11 dagar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback