09-03-04

Nu har elias åkt iväg , så nu har jag ingen större anledning att undvika labbrapporten.. tyvärr... men jag o elias sysselsatte oss med en film idag igen, eftersom vi inte fick tag i ivan, och därför visste vi inte när fotbollen började. alltså, är det ivans fel att jag har bläcksträck lite överallt. massor på händerna, två på kinden, någon på armen, och ett par stycken på axeln och ett par på benet... så ivan, om du läser det här.. det är ditt fel! ;) nej men det var kul, till en början XD OCH en stor eloge till elias, som höll sig vaken heeela filmen idag! typ rekord ;D <3

Men nu får jag nog ta o skriva klart min labbrapport så man får den ur världen. dock inge långt kvar. bara teorin. men ändå, det krävs ju att man börjar skriva oxå ;)

men nu hittade jag lite folk att prata med, så tippentoppen, skjuter upp labbrapporten ytterligare en liten stund. lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback