09-03-10

jag måste säga att jag trivs väldigt bra med att ha sjuka lärare :) att vår engelskalärare var sjuk idag igen resulterade i att jag inte behöver gå till skolan förran halv tio :) iofs hade det vart ännu bättre om jag hade fått reda på det ännu tidigare så att jag bara hade kunnat somna om. men men, bättre än ingenting :D

och imorron är vi lediga eftersom vi inte har något att göra på gympan, och inte har någon matte :) SUUPERSKÖNT! för då får jag iaf sova ut, eftersom jag är helt slut från igår. "en total urladdning" kallade iaf elias det. och jag kan nog hålla med till 100%.

så imorrn är det alltså sova dag, sen kanske lite plugg innan elias kommer. får se hur det blir. har ju svenskan att lära mig.... uscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback