09-03-14

hahaha, nu sitter jag här lite smått full i skratt. under gårdagen så fick jag 20 grattis sms och utöver det typ 15 grattis-inlägg på facebook. plus alla andra som sa grattis i skolan, plus släkten. asså jag visste inte ens att jag kände så mycket folk. this is sick! men fasiken vad kul det känns, att så många kommer ihåg mig :) :D <3

TACK ALLIHOPA! :)

gårdagen blev toppen-lyckad! först kom släkten och åt lite, jag fick ännu mera pengar och presentkort på make up store. :) lite senare kom även elias förbi, och han hade med sig choklaaaad :D (ska ju få mera av han sen, men sålänge får jag nöja mig med choklad ;D och det har jag ingenting emot) senare vart det iaf tårta, en riktig gräddtårta :D

sen till lunch någon gång så ska jag kila ut till stallet, och senare ska jag möta upp karro, och så ska vi se på hockeymatch :D

Kommentarer
Postat av: nanomym

på min födelsedag fick jag massor av kärlek och presenter av elias, mer än vad du får!

2009-03-14 @ 16:01:03
Postat av: sofie

ivan, jag lovar, jag fick mer kärlek på min födelsedag än vad du någonsin har fått ;)

2009-03-15 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback