09-03-16

nu känner jag mig bra, typ asbra faktiskt. eller iaf supereffektiv :D idag är jag ju ledig, eftersom vi inte har några klassrum att vara i. därför gjorde jag det här till en pluggdag. För idag har jag gjort klart kemiuppgifterna vi skulle göra, typ 15 stycken om jag inte tar helt fel. sen har jag gjort klart hela matteplaneringen, alltså hela förra veckans och hela den här veckans, och nu har jag gjort klart labbrapporten från förra veckan också. även skrivit ut svenskan, så att jag sedan när mamma kommer hem kan klistra på dom på små kort. fast däremot har jag inte orkat engagera mig i att försöka lära mig svenskan... men det har jag iaf hela dagen imorrn och på onsdag på mig. men på onsdag orkar jag inte, så det får bli att lära sig den imorrn typ. för idag orkar jag ju inte, har ju vart effektiv så att det räcker och blir över idag :D PLUS att jag har hunnit städa mitt rum. så till er som säger att jag "bara skjuter upp allt och därför har så mycket plugg", in your faces säger jag bara! :D för det här kallar inte jag att skjuta upp. så det så :)
    antagligen är det ingen som har orkat läsa det här just för att det bara handlar om en massa plugg, men whatevva, jag var ju tvungen att bevisa att jag faktiskt KAN göra saker i tid, och inte i sista sekund...!

så nu ska jag iaf ta den sista biten av tårtan som finns kvar, sätta mig antingen framför teven eller bara göra ingenting och sätta mina högtalare på högsta. det får vi se, för nu ska jag inte göra något alls resten av dagen! naaaaaajs!

jag saknar dig! :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback