09-03-18

orkade egentligen inte skriva något idag, men på beordran av lisa, så är jag väl så illa tvungen.. igår var det altså dressyrlektion. och det gick typ hur bra som helst, lycklig!

idag i skolan så var det först matte, gjorde mest ingenting, sen var det gympa med vikarie, och vi gjorde ngt som typ kallades MAQ. helt störigt. först var det bara irriterande lätt, vi skulle bara böja på benen och ryggen åt lite olika håll med en träpinne över huvudet. sen fick vi vikter, och skulle göra utfall. FYFAN säger jag bara, mitt lår böjade krampa. hu!

och jag har typ försovit mig två dagar i rad nu, iofs ingen längre stund, men jag har ändå lyckats sätta igång snooze flera gånger i rad utan att vakna en endaste gång.. jag tror ändå på att det har med att göra att ljudet på min mobil har strejkat fram tills i mitten på idag. så kanske att jag vaknar i tid imorrn? bara att vänta o se..

sen nu på eftermiddan, eller efter skolan vid sisådär tolv, aja, så var jag iaf med elias, det var supermysigt! har ju inte träffat han på...FEM dagar!! eller fyra om man räknar den lilla minuten efter matchen.. men ändå, har ju saknat han.. men som vanligt ( ja jag säger faktiskt vanligt nu, för det har hänt två gånger, då börjar det bli vanligt ;D) hittade han en bläckpenna... och vad tror ni det resulterade i ? jo, en liten figur på armen, vet inte vad det ska föreställa, men det ser typ ut som en korsning av groda kyckling mullvad och alien.. en annan liten gubbe med kaksmulor i munnen (?), en katt/mus och lite sträck med prickar runt... och japp, jag har blivit en levande måltavla.. ;) men, haha om man bortser ifrån att jag är full med bläckfigurer, så var det ju faktiskt väldigt mysigt :) <3

Precis när elias hade begett sig till hallen, så begav jag mig upp på lyckåkers street-plan. första streetmatchen för min del i år. faktiskt riktigt kul, även att jag var totalt otaggad. lyckades ju tillomed få in ett mål. ;D det blev inte heller några vidare större, eller särskilt många katastrofer idag.. bara att patrick hade med sig katastrofal musik, gustav blev arg och tog sönder skivan, ivan mosade mig med sin klubba, en trasig cola-burk som sprutade cola på allt o alla, totalkollisioner med patrick och bogans stillastående nästan-vurpa. annars var det nog bara det vanliga smågnabbet ;D härligt att det är igång igen :D

och nu är det väl egentligen bara att sätta sig med svenskan... har ju redovisning imorrn.. USCHA!!! något jag hatar mer än att just plugga, är att redovisa. äckelredovisning. vem fan bryr sig om några celler som jag har gjort ett dumt referat på? nej inte en jävel.

det var nog allt. nöjd nu lisa? ;D


bara totalälskar den här bilden :) superskön.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer än nöjd! du borde skriva lika mycket varje dag!:)

2009-03-18 @ 20:38:50
Postat av: Anonym

hahahah och det tror du att jag orkar? XD

2009-03-18 @ 20:43:21
Postat av: j

själv hatar jag den bilden, just för att jag ut att vara helt borta..

2009-03-18 @ 20:46:30
Postat av: Anonym

men jag älskar den, just därför :D

2009-03-18 @ 20:56:58
Postat av: nicole

jag trodde att du älskade den eftersom det är min kudde+kuddöverdrag i bilden..

2009-03-20 @ 10:43:24
Postat av: Anonym

ahh, jaa jo såklart är det det också! :)

2009-03-20 @ 17:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback