09-03-23

nu har jag ju vart och klippt mig oxå. jag hatar att klippa mig! :(

idag var nog den roligaste engelska lektionen på läääänge! XD
-det visade sig att både jag och martin var transvestiter och jobbar på en "dirtfactory"
-det visade sig också att både jag och nicole mördar folk och rånar banker
-att jag och ellen hade EXAKT lika dana tankar, vilket resulterade i att vi sa exakt samma saker, i kör.
-att jag var frisör, och lage massör, vilket vi skrek ut igenom hela klassrummet. sen kom det också fram att jag och han var bästa vänner för 10 år sen och nu befann oss på guatemala. fast en sinnesförvirrad sofie trodde att vi var i kina.
haha skojjigt värre :)


imorrn är det hopplektion :) skojjigtskojjigt! efter det är det bara att skynda skynda skynda, för att ta sig ut till själsö, där natten spenderas hos elias :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback