09-05-04

igår var man ute och red me viktoria, det var faktiskt riktigt roligt. en hel del seriöst snack där asså ;D men riktigt kul faktiskt :)

idag har vart en seeg dag i skolan, vet inte riktigt vad vi gjorde, den bara rullade på i ett långsamt tempo. efter skolan så träffade jag johanna på stan. riktigt riktigt trevligt :) sen så kom vi på att vi sille ha glass för att det var så fint väder, så vi gick till atterdags, fast där hade de ingen rolig glass, så vi gick hela vägen tillbaka till obs istället. typ ingen kul glass där heller, mend et blev iaf någon sorts hasselnötsglass. sen jakten på skedar oxå, haha höll på o göra mig galen, till jag satte på min charm och lyckades få varsin sked till oss :), men när vi sen väl hade våra skedar och vår glass så började ju solen gå i moln... förvånad? inte alls.

sen ska jag ju vara med johanna ikväll oxå, så som det ser ut nu :) trevlans! har ju inte gjort något med henne på typ evigheter ..

haha småttingar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback