09-05-05

hörrni, tack alla för supporten angående skorna, men... jag var på stan förut och kom fram till att de inte alls var snygga på.. inte som jag tänkt mig iallafall, så jag letar vidare :) men däremot så köpte jag ett par helt vanliga svarta tygskor idag :) Annars har jag och johanna bara vart och ätit glass med marängswiss :), och spelat tvspel på expert ;D haha.

nu har jag precis ätit, och ska till stallet om ungefär 50 minuter - 1 timme .

och hallå? vart tog det underbara vädret vägen? :( såhär kan det väl få vara de dagar man går i skolan till framåt 3, eller de dagarna man är sjuk och bara är inne ? usch! det finare vädret kommer inte förrän på torsdag, sägs det. men det får man väl se...

Jag saknar dig!! :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback