09-05-05

nu "nyligen" har jag kommit hem ifrån johanna. vi har haft en supermysig kväll :) fast det vart inte madagascar 1 och 2, utan det blev madagascar 2 och Twilight. och jag som har vart så skeptisk emot twilight förut, har heeeelt ändrat uppfattning om den. jag älskar den! från början till slut! sen har vi haft på ansiktsmask så nu är hela ansiktet jättemjukt :) och så har vi ätit paj och bara haft allmänt kul :), det var verkligen länge sen nu!

sen när jag kom hem så fick jag något fnatt att jag skulle göra klart den andra labbrapporten. men så har det inte blivit än så länge iallafall ;) utan jag såg att min bild uppe på bloggen hade försvunnit. så jag blev lite småledsen över det och försökte fixa till det. men istället så gjorde jag en helt ny, bara för att det snart är sommar, och för att jag hade haft den gamla jääääättelänge. men tro itne att jag är en rosa-narkoman nu. det bara blev så av bara farten, hittade en bild och sen gjorde jag resten ifrån den., och det blev faktiskt ganska fint :) så får se om jag står ut med den eller inte :). men det är ju iallafall lite mer sommrigt, och det är ju alltid positivt :)

nej man kanske ska skriva klart labbrapporten iallafall....? jag har ju knappt sovit något inatt, har iallafall sovit enormt dåligt.. men ändå känner jag inget större behov av sömn... om man bortser ifrån huvudvärken och värken bakom ögonen och lite så XD. haha. nej får se hur det blir :)


underbarunderbarunderbarunderbar!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback