09-05-06

sömnproblem inatt, igen! fortsätter det såhär så kommer jag att somna stående en vacker dag. eller en ful, vem vet ;) haha. men idag-dagen har vart.. som vanligt typ, lite längre dock. men först var det matte, så lekte vi i exel. sen var det gympa och volleyboll. mitt lag var bäst, snyggast och roligast, även att vi förlorade. men det har ingenting med saken att göra... men iaf, det var jag ellen elias fabian lage och martin. mot det andra laget som var sämst fulast och tråkigast ;) haha. ellen nicole jesper jonatan viktor och pontus. men asit kul var det, nästan hela klassen jue. eller ja. alla killar och vi fyra tjejer. så jaja 6 tjejor saknades. men det kan man ju säga nästan hela klassen. iaf två tredjedelar :)
    efter gympan var det lunch och det blev en extrem skitsnacks och skvallerlunch. toppenkul :) sen var det tillbaks till datasalen där vi skulle fortsätta med exel. gick faktiskt riktigt bra, även att christer kommer och säger att vi ska göra på ett helt annat sätt precis när jag är klar med en hel uppgift. men jaja. efter några arga komentarer till de som satt närmast så var det lugnt. :)


OCH NICOLES BLOGG ÄR BACK IN BUSINESS!! :D:D:D
lycka!

Kommentarer
Postat av: nicole

är man populär så är man.

2009-05-06 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback