HJÄLP!!!!!

nu hörrni, måste ni kommentera! eller iallafall dessa:
Johanna Danielsson
Frida Andersson
Nicole Keinprecht
Lisa Wahlby
Karro Ahlsten
Ellen Ejnarsson

sen vet jag inte vilka det är mer som läser (finns det fler som vill tycka till, så varsegod!), men iallafall, är det här ett par sandaler som jag (tänk på att det är jag som ska använda dom isåfall) kan ha och använda? eller är dom fula?


från din sko, ifall ni bättre vet vilka det är då.. men iallafall, hjääääälp måste jag ha!! så ta nu två extra sekunder och kommentera om jag ska köpa eller inte! :)

Kommentarer
Postat av: lisa

fin modell, verkligen! men jag har lite svårt för de där stenarna - eller vad är det för något?

2009-05-05 @ 07:57:19
Postat av: s

det är dom jag har problem med... men det är typ nitar.

2009-05-05 @ 12:19:03
Postat av: e

Dom är najjs, men jag tror jag gillar dom mer i brun! men go for it väl :)

2009-05-05 @ 12:36:09
Postat av: nicole

jag gillar nitarna. köp dem!

2009-05-05 @ 12:51:28
Postat av: frida

hade vart snyggare utan nitarna, men dom var hemskt fina ändå! köp!

2009-05-05 @ 15:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback