TISDAGEN DEN 26 MAJ

idag var det en vanlig dag. japp helt vanlig faktiskt. på italienskan blev det inte mycket gjort, bara en massa skratt och sjuka berättelser. härligt! sen var det lunch, och som vanligt ändrades humöret genast på oss alla. så vi satt oss ute i solen framför F-huset hela rasten och bara pratade. riktigt skönt! :) sen var det bild, och jag är inne på sista uppgiften nu. måla tre olika varianter av samma bild. jag ska måla en ren. ;D och det var en hel del disskutioner om man kunde se skillnad på en älg en ren och en gjort, och hur en leopard, gepard, puma, panter och jaguar såg ut. jissus.


här är renen jue.



och huden svider. AJ!


Efter skolan var jag och Nicole en liten sväng på stan, och jag la undan ett par sandaler, och en oversizetröja. imorrn ska jag in till stan och köpa sandalerna. tröjan väntar jag med eftersom jag och johanna ska till stockholm måndagen den 8e juni!! KALASBRA!! stoooorhandla. eller då ska det inhandlas tröjor, t-shirts i MÄNGDER!! och förhoppningsvis ett par jenasshorts och ett par riktigt ljusa jeans. möjligtvis någon bh om jag har pengar till det. det är det ända som står på min shoppinglista. så kort o gott : jag och johanna i stockholm den 8 juni för att handla sommarkläder! :)
myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback