Bil + Häst + Historia

Pappa föreslog att jag skulle köra till stallet förut. Och det gick typ förvånandsvärt bra , verkligen!! (Med tanke på att jag inte har kört sen innan sommaren.. upps.) Så jag tog mig och pappa helskinnade fram och tillbaka till stallet.

Ridlektionene gick bra! Hon var typ supertaggad och jättepigg. Så det var kul!

Och nu har jag pratat med Ellen en stund om historian, var skönt att få några olösta frågor besvarade! haha. Så nu ska jag läsa igenom några frågeställningar och se att jag kan de hyfsat (vilket jag egentligen itne kan, men man kan ju låtsas), sen ska jag läsa igenom några ismer. Sen får det fan vara nog alltså. För sen ska jag soooova!

men först! - macka och citrusdryck. namnam. eller kanske bara citrusdryck... haha


(med andra ord. den här kvällen hade vart toppen om jag inte hade haft en massa äcklig historia att göra. och tänk vad bra ni kommer ha det efter imorrn, kanske några svordommar över provet, sen behöver ni inte höra mig klaga över historia förrän nästa prov typ.. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback