Datasalen.

Nu sitter vi i datasalen och ska egentligen hålla på med Svenska. Men som ni märker, så går det inte så jättebra.. haha, jo men det gör det faktiskt. Jag är nästan klar, jag ska bara få ihop ett bra slut... Vilket verkligen är det svåraste. Särskilt nu när jag bara är hungrig och vill gå och äta. det är ju gröööt :D haha. Sen är det en lååång jobbig fysiklektion, sen äntligen så ska jag få åka ut till min älskling och bara göra ingenrting och mysa. <3

Förresten så måste jag tillägga att min kass är hemskt roligt, jag vet egentligen inte varför, men jag tyckte att någon nämnde något med "mysigt" och "julstämning". Så de har satt upp svarta sopsäckar på våra lampor, så nu är det mörkt och ja, mysigt inne i vårt skåputrymme. haha KUL!

Nej nu ska jag jobba lite, sveeenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback