Hemmadag.

Inte ens stallet blev det idag, insåg att jag hade för ont i armen för det.. Så det har istället blivit sängen framför teven och datorn. Har pysslat ihop lite grejer. Man måste ju förbereda vissa juleklappar i riktigt god tid om det ska bli något vettigt utav det! Så det är väl det jag har sysslat med hela dagen.. Nu hejar jag på VisbyRoma och älsklingen, de spelar match nu, mot någon på fastlandet. Så ska jag nog joina mamma med att pussla lite så att jag har något stt göra.. OCh jag har inte ens kommit ur mina sovkläder ännu. Men det är riktigt skönt. Sovtröja+ skön tjockröja+ mjukisar + sovfrilla. MYYS. Så har jag pratat med Lisa en stund nu när hon typ hade lunch, kuul! Jag längtar verkligen till nyår då lisa kommer HEEEEEEEEM!!!!!! :D Samtidigt går favorit-listan på spotify. Nej nu till köket och pussel.


ren jävla lycka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback