ingen matte!

Idag visade det sig att matten var inställd, det betyder med andra ord att min skoldag egentligen börjar vid 13.35. Men jag ska kila till skolan snart när jag är klar  för att joina Nicole i biblioteket och plugga både lite matte och historia. (JAG HATAR HATAR HATAR HISTORIA!) ifall ni undrade liksom. Och jag längar sååååååå mycket till på onsdag då den skiten är över (om jag överhuvudtaget får godkännt på det vill säga....) och så kan jag bara mysa med min pojke hela kvällen, först på bio. sen hem till han och njuta av ett tomt hus. ÄÄr det bara jag som älskar tomma hus (dvs tomt på föräldrar..) ? . Asskönt iallafall.Jaja nu får jag rappa på lite, tror minsann att Nicolenbollen väntar i biblioteket. Och juste!!! hoppas verklgien att vi får tillbaka vårt biologiprov idag!! hoppas hoppas hoppas!!


och mamma, TACK! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback