Jag är i chock.

Det här är första gången i världshistorien det inte går att få in någon fakta i huvudet. Jag har panik inför imorrn, men det går inte. Det är fullt!! Jag kanske inte kan lära mig något mer i resten av mitt liv... vem vet liksom? Nej men det är omöjligt, visst jag har läst igenom alla revolutioner en gång nu när jag kom hem. Men det går inte. Det kommer inte in i huvudet. Med andra ord, det kommer gå åt helvete imorrn... Och nu kom det ju till ännu mera. Hon är fan heelt jävla sjuk i huvudet!!!

 

Så om en stund blir det stallet, men får försöka mata in lite mera fakta inför imorrn, för jag måste måste måste få ett godkännt på det här, måste. För jag pallar fan inte att plugga till det här en gång till. det skulle vara barnmisshandel (fast det är det redan ju)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback