Jag är riktigt dålig.

Japp, det är jag verkligen. På att plugga. Särskilt i de ämnena som är tråkiga, och de jag är dålig i... Alltså, nu är det engelska som ska pluggas in + jag är dålig på engelska = inget bra plugg. Jag sitter i sängen, papprerna ligger på golvet bredvid sängen, jag vet att jag borde ta upp dem och läsa igenom och grejer, men 2 ½ men är sååååå mycket roligare. Men jag tänker nog läsa igenom redovisningen.. sen får benjamin button vara, jag har läst igenom den en gång, det får fasiken räcka. jag orkar iallafall inte göra det... Så nu är 2 ½ men slut, men nu är det CSI Miami, och sen Greys Anatomy. Sen sova.

Och tjejer,.. är det någon som är sugen på fest i helgen? ;D because I am!

Kommentarer
Postat av: Nej, det har jag inte :P

I am!!! Väldigt mycket ;)

2009-11-11 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback