Jag är tråkig.

Men helt seriöst. Här sitter jag och degar inomhus en lördagkväll. Är det jag som saknar ett liv eller..? Jag röstar helt klart för att karro ska få en lägenhet i stan. helt klart. för då ska jag och hon minsann ut varje kväll! Så det så! Haha, kanske inte varje. Men liksom som en sånhär kväll och dag, då jag egentligen vill ut, men har inte orkat ta mig ur ens min sovtröja på hela dagen, då skulle jag behöva min andra - roliga del - av hjärnan. dvs Karro. För att hon hade tvingat på mig ordentliga kläder, lite smink, och dragit ur mig ur lägenheten.
    Eller så skulle Elias ha bott här, för då hade han joinat mig i seeg-sov-dagen, eller han lika som karro, dragit ut mig härifrån och tvingat på mig lite kläder. (fast han hade iofs inte brytt sig om att tvinga på mig något smink.. haha).
och frågan är vad jag egentligen skriver om just nu... För vem vill läsa det här? ingen. Men som sagt, jag har inget liv, därför sitter jag här och skriver en massa skit.


Jahaja. nu då? Jag saknar min pojk så det gör ont i hjärtat. Jag har jättejättetråkigt. Och jag känner ett STORT behov av att gå på stan och spendera bort alla pengar jag har på kläder. Men nej. det ska jag inte göra. För jag har börjat mitt nya liv. Jag har börjat spara MASSOR. Det enda jag ska köpa innan jul är lite julklappar och en biobiljett. KANSKE ett par paljettleggings, men det är bara om det blir akut panik. Juste, sen, om den finns här på gotland, så ska jag antagligen inföskaffa en söt klänning från barnavdelningen också. haha. Annars, ingenting. JAG LOVAR!! (eller, jag försöker iallafall att lova det. jag ska göra mitt absolut bästa)


I need to party!


Kommentarer
Postat av: Jag vill:)

Jag tyckte det var gulligt att läsa:) nu blev jag glad! :) (även fast jag antagligen gått ut med dig osminkad också;)

Och jag tycker också att jag ska få en lägenhet i stan! För har vi inget annat för oss så får vi väl ha fest hos mig då;)vad som helt liksom :P men vi får se! Har satt ett för i pappas huvud och en planta i mammas :D

2009-11-14 @ 20:52:12
Postat av: s

hääääääärligt!! :D, på god väg alltså :) <3

2009-11-14 @ 22:15:12
Postat av: mormor

du vet att jag smyger in ibland. Skriver oftast inget, men idag i regnet ville jag bara säga att jag blir så glad när jag läser din blogg, (eller vad det kallas) det var det jag ville säga bara, Du gör mig glad, tack för det. Vad består önskelistan av då =) kram mormor

2009-11-15 @ 12:14:25
Postat av: sofie

Haha varsågod mormor :), jag skickar över den någon dag när den är helt klar :)

2009-11-15 @ 16:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback