Kvällsbabbel.

Jaha, nu då? jag är egentligen skittrött, så jag borde faktiskt sova, men något jag borde göra ännu mera är att läsa den där jäkla boken som jag kom på nu... bläää. som tur är så är den bara 190 sidor, så det BORDE inte ta allt för lång tid, även att det är på gammalsvenska och att den är sämst. Men jaja. Och nu till något sjukt. Jag ser typ fram emot att gå till skolan imorrn, bara för att jag verkligen känner att jag vill skriva på min svenska. Det är typ kul att skriva när det går bra, och att man känner att man kommer någon vart. Och så är det risgrynsgröt! JULKÄNSLA!!!! Det jag inte ser fram emot är fysiken och historian. Engelskan är jag mest likgiltig mot.

En annan sak jag faktiskt ser fram emot är att åka buss imorrn. Faktiskt. det är typ något lite fridfullt med det på något underligt sätt.. Men ja, jag ser fram emot bussen. Och en till sak, jag ser fram emot att vara ute hos Elias, självklart är den största anledningen att jag ser fram emot det är för att vara med han såklart. men också att vara ute på landet, där det är mörkt och fridfullt. verkligen. Plus att han verkligen bor supermyysigt! Och så ser jag fram emot den enorma godispåse som Elias har lovat mig!!

Och snart ska jag börja jobba, så jag säger bara peeengaaaar!!! Men det blir lite jobbigt iofs. 14-23/12, alla timmar jag kan och får över. Men ja, det är värt det sen i januari när pengarna kommer! Lätt!

Och jag har blivit besatt av Paradise Hotel. Även att det inte ens är särskilt bra.




Och kära tomten, jag önskar mig en digitalkamera. Haha.


Nu har jag skrivit tillträckligt med skit, så nu ska jag försöka få tag i min pojkvän, samla ihop lite ridkläder och packa ner dem någon stans. sen ska jag faktiskt hoppa i säng. inget läs idag. det får bli en annan dag helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback