Kvällsbabbel.

Jahaja, idag i skolan var allt bara jobbigt, jag vet inte vad det var, men allt verkligen sööög. Så när jag kom hem så var redan Elias hemma vid mig, och mamma och han satt och pusslade i köket, så det första jag gör när jag kommer hem är att avreagera mig på dem, skrika, klaga, vara arg och irriterad och bara slänga ur mig all skit som jag hade samlat ihop under dagen inuti mig. Så förlåt för det, men oj vad skönt det var, jag blev tillomed varm för att jag var så upprörd och irriterad. haha. Sedan så andades jag i ett par minuter, och vilade lite på Elias axel en stund, sen så var jag fit for fight igen. Jag och Elias stod även för maten lite senare, TACOS!! det gjorde vi bra älskling! Sen blev det bara mys framför tvn resten av kvällen. JAG ÄLSKAR DIG!!!! <3

synd att jag fick höra om Julia så sent, hade ju vart skitkul isf.. jaja, sånt händer. :(

och jag har skiiitont i armen efter vaccinet, men jaja, en vanlig bieffekt verkar det som. men riktigt ont gör det iallafall. Sen har jag även fått jätteont i mitt högra skulderblad.. skitkonstigt... hade det dock redan innan jag tog vaccinet, så det hade iallafall ingenting med det att göra..

Och nu har vi INGENTING att plugga till.. eller liksom kanske småsaker, men ingenting stort förrän i december. heeeelt jäkla underbart. Därför ska jag ägna den här helgen åt endast mig själv och bara vara hemma med mamma och pappa. (om det kommer upp något skojjsigt så kan jag nog gå med på det, men annars, bara mig själv och familjen). jag känner verkligen att jag behöver vara hemma lite nu och liksom ladda batterierna, som mamma brukar säga. Sen ska jag självklart till stallet en sväng på lördagen och en sväng på söndagen.

Och Elias ska vara på fastlandet hela helgen, så jag kommer att sakna han helt sjukt mycket!

Juste, snart kommer det grejer. YEEEY! hoppas det är över förväntan...

Och nu börjar jag bli hungrig igen.. kanske ska ta en ostmacka och citrusdryck. GREAT.

Jag älskar dig helt sinnessjukt mycket, och du anar inte hur mycket du betyder för mig! Du är helt jävla underbar. Älskar dig över allt annat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback