Om jag kommer klara mig tills på onsdag..?

Jag känner att jag nu har ett enormt behov av en Elias-dag så att jag håller på att sprängas... Jag saknar ju min pojk något sjukt. och inte får jag träffa honom förrän onsdag. Hur ska jag klara mig i jul när vi båda är iväg..? Det jag får hoppas på är att han firar jul i Nynäs eller i Sigtuna, för då kan vi ju träffas ändå. REN LYCKA hade det vart!!! Så det ska jag hålla alla mina tummar för! Men ja, som sagt, hur tusan ska jag klara mig tills onsdag. Jag behöver min pojke nu nu nu nu nu nu nu nu nu!! För nu orkar jag inte mer.
    Jag orkar bara inte, jag förstår inte hur det här ska gå ihop, men jag är för beroende av de där jäkla små bokstäverna som kallas betyg, så jag kan inte bara kasta något åt sidan och bara skita i det. Det fungerar inte på så sätt.. Tyvärr. Så därför har jag en FET hög med saker som ska göras de här sista veckorna, och jag är så trött på det så jag får ångest bara jag tänker på det.

Svenska repotage
Svenskabok+redovisning
"min värdegrund"
Biologiuppsats
Evolutionsprov
Gympaprov
Matteprov
Engelskapjäs
Liten engelskaskrivgrej


Okej, nu låter det inte alls som om det är någe mycket som ska göras, men det är det faktiskt... Tänk på att jag inte ens har börjat med någon av de här delarna... Så ja, det är mycket som ska göras. 4 av dessa ska helst bli klara den här veckan. Så är det bara matte nästa vecka, redovisningen, gympan, evolutionprovet veckan efter det och sen engelskapjäsen veckan efter det.... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
JAG ORKAR INTE! Eller jo jag orkar fysiskt, men inte psykiskt.  men här sitter jag med ett tomt word-dokumet uppe på datorn för att börja med allt, men jag vet liksom inte ens i vilken ända jag ska börja.. vilken del som är smartast att börja med eller så. det går inte, det går inte ihop någonting det här. jag vill inte, jag kan inte, jag orkar inte.. Men nu måste jag skärpa till mig, ta mig i kragen.. Så nu - svenskarepotage. (hur många tror att jag överhuvudtaget kommer att börja? inte många skulle jag tro..)    

Juste, sen var jag ju ute vid naturdoktorn idag, och det var ju lika skumt som vanligt, en nål i det ena ringfingret, och i det andra långfingret. lite pet på ryggen ett konstaterande över att jag hade ett lite snett bäcken. Then it was done. Fast ska tillbaka dit nästa måndag, och då kommer det bli betydligt fler skumma saker. För då ska han kolla vidare med mitt snea bäcken, kolla rygg och nacke, och möjligvis fler nålar i fingrarna och händerna. ascoolt.


Kommentarer
Postat av: lisa

men jisses sofie, tills onsdag!? nu får du ju ge dig. jag då liksom? hur kan du leva utan mig som du inte sett på ett par månader. jag trodde att jag betydde minst lika mkt för dig. fyfan. (haha) (hjärta)

2009-11-23 @ 20:02:32
Postat av: sofie

åh.. förlåt.. <3

2009-11-23 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback