random.

Nu har äntligen min mobil kommit tillbaka från verkstaden igen!! Så jag ska kila iväg och hämta den om en stund, hoppas för elgigantens skull att den är lagad den här gången!! Jaja det blir förhoppningsvis bra. Nu har jag nästan gjort klart min historialäxa, vart så jobbiga frågor mot slutet så jag orkade inte, men jag har nog bara sisådär 3-4 frågor kvar. toppen. Så var jag och lämnade biobiljetterna till alice förut, det kändes lite i magen alltså... jaja, sävefest på gute ist. Så nu ska jag göra lite svenska och så innan mamma kommer och (förhoppningsvis) hämtar upp mig för att kila in till stan. hmm, vad mer då? jo! Elias var typ modell idag, och visade upp byggarkläder! Jag slår vad om att han var skitsöt, är det någon som har, eller som hittar bilder från det kan ju gärna få meddela mig om vart de finns, eller skicka till mig.. Great. Och jag har fortfarande ont i mitt högra skulderblad. skitskumt, känns typ som om en nerv är i kläm i stort sätt hela tiden...


Och jag är klar med en halv julklapp av 4. brabra. Nej men till en ska beställas i slutet av månaden, även två till ska handlas i slutet av månaden tillsammas med frida. Och den som är halvt klar redan, blir jag klar med när jag orkar engagera mig, men typ om någon vecka så blir den klar. (den är ju lättast, egentligen)


Nej, hejdå på er, nu är det en artikel på svenskan som ska skrivas. Och jag är verkligen dåålig på att få ihop en
bra text... usch, det suger. jaja, jag måste iallafall få klart den snart, eftersom vecka 49 och 50 är ett rent jävla helvete. Så då kan det vara skönt att vara klar med lite grejer tidigare liksom.. haha.


Och en sak till, jag HATAR när man får ett sms, blir glad att någon vill prata med en, så är det från Tele2, där de typ säger att de ska dra pengar från mitt konto. Bläää på det.


 

OCH jag har fått en Sofie jr. HAHAHAHAHA klockers.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha japp du har fått en Sofie-junior och inte vem som helst utan mig! Viktoria Martell! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback