Torsdag/Fredag

Igår var det karro-dag, så vi kilade på stan, och jag köpte en ny typ klännign, med massor av paljetter. och så hade jag ju sån tur att det var rea på den. (=glaad sofiie). Sen var det hem, leta förfester och grejer. Men vid åtta så kilade jag tom och karro hem till Johanna, där vi senare var massor av folk, riiiiktigt trevligt!! Sen framåt elva kilade vi till gute, där vi hittade en lång kö utanför, och jättesnart efter vi kom dit, så såg jag ett välbekant, hemskt sött ansikte i mängden, Eliiiiiaaaas! Så jag bokstavligen kastade mig runt halsen på honom! :D Sedan så tillbringade jag resten av kvällen tillsammans med han, och självklart så träffade jag ju en massa roligt folk. Riktigt lyckad kväll! verkligen!! Vid två kilade jag och Elias hem till mig, cyklade hem i regnet, så jätteblöta vart vi. Så vi kom inte i säng förrän halv fyra. yeeey. Sen upp vid sju. HAHA.

Idag på engelskan så satt vi i bakre raden (jag ellen ellen och nicole) och sov genom halva filmen, men herregud vad skönt det var. Sen var det fråga olle i aulan! askul! Och när jag kom hem så la jag mig i sängen ett par sekunder innan elias joinade mig. Så låg vi och mös i någon timme, innan elias somnade, men johnblund var inte på min sida nu på eftermiddagen, så jag fick roa mig med att kolla lite på tv medans älsklingen min sov på min arm :) <3


En bild ifrån igårkvällen. (ursäkta att jag pajjade bilden ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback