Anti allt.

Idag var det alltså skola. igen. som vanligt. Först italienska, var faktiskt riktigt roligt! Och bra gick det på provet också. 199,5/201. Så det duger helt klart! Matteprovet blev avklarat också, vi fick även reda på resultatet. VG. tydligen ett starkt sådant också. Men det får väl duga, så länge. Sen var det engelska, och många ifrån klassen var borta, så vi lekte rita, gissa, spring, fast på engelska såklart, fast mer springa, rita, gissa skrikandes. Så det var faktiskt roligt. sen var det biologi, som var rätt segt faktiskt, vi kollade i mikroskåp och sådanna grejer. sen var det hem, och väl hemma dog jag i sängen framför tvn och datorn och har inte gjort något vettigt fram tills nu, inte gör jag något vettigt nu heller för den delen. Men jaja. I helgen ska jag ellenarna och nicole fixa klart vårat engelskaprojekt. och när det är klart, ska jag bara glassa hela vägen fram till lovet. härligt härligt. det behöver jag verkligen nu....

och efter lovet blir det schemaändringar, fysik ska in på schemat, UTÖVER allt annat. fyhelvete! jaja. halv fyra på fredagar är väl ingenting.. ingenting alls. BLÄÄÄÄÄ


Kommentarer
Postat av: Frida Nilsson

fan vad söt du är sofie! :P saknar dig tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback