Bästaste Frances!

Idag var det alltså tävling, och som sagt, jag var inte alls taggad. Men sen vart jag nervös, och sen var jag uppe på hästen och hur taggad som helst! Så i 80 (idealtid) var hon hur fin som helst, och hoppade som ett jagv et inte vad., kul var det iallafall, och i omhoppningen så ställde hon upp så sjukt mycket för mig och hoppade typ stillastående, så jag håller på att flyga av rejält, och slog i huvudet i hennes hals, så nu är jag helt öm i hela käken. Haha.
   I 90 (A:0/A:0), så var hon hur fin som helst, hoppade helt sjukt fint, och lyssande på minsta lilla, så vi lyckades få en fjärdeplats, och lyckades fixa ihop vår bästa 90 någonsin!! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: frida

hon var jättefin i första! andra såg jag inte, men den klarade du tydligen galant! grattis, det är du mer än värd! :)

2009-10-04 @ 17:50:37
Postat av: Joel

Bästa jag någonsin sätt!!! Väldigt kul :) Super bra ridet!

2009-10-04 @ 17:57:26
Postat av: Lisis

ÅH grattis pärlan! Känner du min stolthet här ända från England?;):)

2009-10-04 @ 19:35:46
Postat av: sofie

aaaw vad snälla ni är!!! <3

Frida: haha ja tänk dig första, fast tio gånger bättre, så har du andra :D

Joel: TACK!!! :D:D

Lisa: Tack!! Jag känner den!! :)

2009-10-05 @ 09:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback