Det kanske inte var så svårt trots allt?

Nu håller jag på att plugga biologi, och jag tror fan att jag fattar allt. Underbart underbrt underbart!! ioförsig kanske jag inte riiiiktigt kommer ihåg allt ännu, men jag fattar ju ändå typ allt. Jag är så glad, trodde ärligt inte att jag någonsin skulle kunna få in något av detta i huvudet. Men det är ju inte så svårt! (bara för det kommer säkert provet gå åt helvete, men det är en annan sak. hah). Nu måste jag knåpa ihop lite mat, sedan ska jag kila vidare till stallet. Hoppas verkligen att vi ska hoppa idag! Men detta känns verkligen toppen, att bitarna liksom börjar falla på plats! häärligt. Har även precis sammanfattat allt vi ska kunna tills på torsdag. Det blev väl bara typ 5-6 sidor. haha.

Förut när jag kom hem så dammsög jag även hela lägenheten och plockade i ordning lite så att det ser respektabelt ut nu när mamma och pappa kommer hem inatt.

Men nu är det nog dags att skynda sig lite smått, även att jag inte är ett dugg hungrig alls. men det är väl bara att äta lite iallafall.


Det här är meningen att det ska vara det svåraste på provet, det är typ en 3:a grej. Visst, det är invecklat, men inte svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback