E-F-J

I torsdags kom alltså Elias hem till mig som sagt. Och det blev som jag hade trott + chokladpudding. Haha. Sen på fredagen så tog vi en lång mysig frukost i soffan, sen begav jag mig till stallet för att rida och fixa inför lördagen. Under tiden så handlade Elias lite åt mig och så. Frances var förövrigt hemskt fin när jag red. När jag kom hem så låg det en trött pojkvän i soffan. haha. Men iallafall så insåg jag att jag var hungrig, men att det var för tidigt för mat, så vi gjorde varma mackor (med banan!?!) Så blev det lite tv och så en stund, sedan så började vi göra i ordning maten, pitabröd med kebab, tsatsiki och grönsaker. GOTT!! och jag måste säga att min insats med kebaben var fan en grym insats! Och eftersom lampan inne i vardagsrummet inte fungerade så blev det mysigt med en massa ljus. :) Sen var det idol, och efter det sängen. Vi var ju tvunga att sova tidigt eftersom Elias skulle till ishallen TIDIGT, skulle till fastlandet och spela, själv skulle jag till stallet hyfsat tidigt för tävling. Men kunde vi sova något för det? nej. jaja, någon timme var fick vi väl såsmåningom sova.... men mysigt var det iallafall, som vanligt. (Och ivan! nästa gång jag träffar dig så ska du fan få!!)

Tävlingen idag gick helt okej, jag är supernöjd, för hon var riktigt fin! men eftersom jag var dum, så fick vi ett ner i första försöket, och två i andra. men det gör ingenting! :)

Sedan så satt jag och Julia och kollade på resten av klasserna, och pratade om ditten och datten. Riktigt trevligt, och riktigt kul! haha.


pluttan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback