I'm singing in the rain.

I torsdags var det alltså sävefest. Innan var vi vid Gabriel, och jag hade iallafall hemskt roligt! Vi var typ 10 pers i en liten etta. Men det vart skojjigt. Härliga människor! Efter vi hade vart där i någon timme så började vi gå neråt mot Hamplan5, där träffade jag ganska snart min pojke och såklart en hel del annat folk. Men mysigt, och riktigt roligt var det. Efteråt gick jag och Elias hem tillsammans med bp och tom. Och vid det laget så var mina fötter heeeeeelt döda. De har liksom fortfarande inte riktigt återhämtat sig.. Men egentligen, vad kan man vänta sig om man dansar loss i ett par 11cm klackar. Men benen blir ju så jäääääkla snygga. men iallafall, när jag och Elias kom hem till mig så åt vi lite, drack lite, och sen dog vi i sängen. Men jissus vad mysigt det var. Jag tycker verkligen om min pojk! <3

På morgonen blev det riktigt segt att komma upp, som sagt, det var ju hemskt mysigt, men skolan väntade, så det var bara att dra sig upp efter ca 4 timmars sömn. usch.
   I skolan så hade vi lite engelska, och sen hade vi bokprat. Hemskt livat snack ifrån 4 döda tjejer. Haha, eller inte. men men så kan det gå. efter skolan så skulle jag, Ellenarna och Nicole plugga på vårt svenskaarbete hemma hos mig. Men så gick det ju med det... Det blev godis, musik, bildtittande och bloggläsande. men det var ju hemskt mysigt det med.

Sedan åkte jag ut till Elias, där blev det film, chokladpudding och mys. Båda var ju riktigt sega efter torsdagsnatten. Så det blev sängen riktigt tidigt.

Imorrn är det tävling. är inte direkt taggad. Ska ju bli storm och äckliga grejer imorrn... Usch. Jaja det kommer väl.



Så lite random bilder från i torsdags.

Jag och johanna.

Jag - taggad till max ;)

Karro och jag, dock lite suddig bild...

Karro och Nicole.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback