Jippi-jaj-jaj-jippi-jippi-jej

Och nu är jag här igen utan att ha en aning om vad jag ska skriva om. jag och Parick håller just på att prata lite på FB, vi dumförklarar han, men nördförklarar mig. Lite småskojjsigt sådär. han är en småskojjig pys den där patrick.

Och så saknar jag redan Elias. Hur efterhängsen kan man vara egentligen...? Tur att han saknar mig också, annars hade det blivit lite jobbigt. haha. Nej men han är ju så söt. hade jag vart kannibal, så hade jag nog ätit upp honom.. Fast det är ju ett litet dilemma det dära... Som talesättet säger "Man kan inte äta kakan och ha den kvar". (eller kanske inte ordagrannt, men på ett ungefär.. )      skämt åsido gott folk, skämt åsido.

Men nu är jag trött. fast också hungrig. jag ska nog smälla i mig en mandarin innan jag går och lägger mig, och dricka lite päronsaft. haha.

Och kan ni tänka er, mamma har vart hemma i två dagar, och har redan börjat gnälla om allt och ingenting. (iofs gjorde hon det typ direkt när hon kom hem, men ändå...) Så var det med den friden som jag har haft här hemma nu i maaaassor av dagar.!  Tur att jag ska i stort sätt vara med Elias dygnet runt nästa vecka! :) onsdag-torsdag-fredagmorgon ska spenderas ute i Själsö med honom. plus att han ska bo här en hel del av dagarna! Underbart!


Juste, Lisa! Krya på dig!!! <3


Och så blir jag bara irriterad. Jag orkar inte. Och klaga inte när jag gör en sak, när ni har sagt att jag ska göra precis den saken. tack.


Men nu ska jag satsa på mitt pärsonsaftochmandarinuppdrag. Och sen hoppa i säng. SOVGOTT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback