ni ir dit pligg sim gillir.

Plugg på schemat idag.. Försöker skriva iordning min historia och engelska medan solen skiner utanför fönstret. Och det suger. Plus att det är redovisningar jag jobbar med, så dem är inte klara bara för att jag sedan har skrivit klart dem, det är liksom det värsta. (Även att jag bara kommer att lägga dem åt sidan iallafall när jag har gjort klart dem, men det är en heeeelt annan sakl.) Och jag måste vara klar till iallafall en eller en och en halv timme innan fem med detta. För jag ska hinna dammsuga och städa lite innan alla program börjar ikväll. Och eftersom första börjar vid 17.05 och sedan håller det på fram till inatt, så hinner jag ju inte städa däremellan heller. så japp. nu är det bara att börja arbeta. FAN. Detta betyder ju att lovet är slut.... för imorrn när jag vaknar så har jag inget lov kvar. då måste jag vänta ända till den 18 december innan jag får ha lov igen... uscha. plus att det är helvetesveckor att se fram emot. om ni kommer ihåg det där med schemat som jag snackade om... jaja. det är BARA 8 veckor... so, hang in there. för det är sååååå värt det när man kollar hur vårterminen ser ut.

och nu pladdrar jag bara skit som vanligt.

men iallafall. inatt när elias kommer hem med båten så kommer han direkt hit och sover här. vilket blir ett perfekt avslut på lovet. helt klart! <3

men nu är det fan dags att engagera sig lite, för i den här takten hinner jag aldrig klart till typ halv fyra... hahaha.


och herregud vad jag längtar till julen nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback