Själsö

Nu är det alltså lov. Det är därför uppdateringen suger. I lördags så åkte jag ut till staller på kvällen och red och byggde bana. På söndagen var det själva tävlingen. 90 och 95 var det. och vi var felfria i båda höjderna!! Underbar känsla! Fina,fina Frances!! Direkt efter jag var klar i stallet så åkte jag hem med Elias till själsö. Där duschade jag, sen såg vi på lite film, åt lite fruktsallad (!!!!), och godis, och hade det allmänt jättemysigt!! Dock tycker jag lite synd om min pojk, som har värsta såret efter ett slagskott mitt på revbenen. Stackarn har ju jätteont!! Sen blev det dags för sängen, och idag så har vi sett lejonkungen och bara myst i soffan. Bäst! Men vistelsen i själsö fick sina konsekvenser. HAHA. jag har: bitmärken på handen och på handleden, även en stor röd gubbe på halva magen som är ritad med en penna som är "permanent". Får väl vara glad om den försvinner tills sommaren. HAHA. Elias har: bitmärken på axeln och antagligen mera ont i sidan sen jag har vart på det där såret ett antal gånger. haha. japp, och fråga mig verkligen inte varför vi båda har bitmärken... HAHAHAHAHA!! Jag älskar dig älskling!!! <3<3<3

imorrn blir det stallet morgon och lunch, och sen får jag se om det kanske blir Julia på eftemiddagen, får se om vi får ihop det bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback