Som på rosa små moln.

Japp, det är känslan idag, på två olika sätt. Det första är det som jag skrev om i förra inlägget, alltså gårdagens tävling. Tänk att något så litet kan göra en så enormt glad! Den här fjärdeplatsen gjorde mig gladare än någon av mina förstaplatser har gjort mig. Så jäkla underbart. Att jag, och Frances, kunde rida ihop en fjärdeplats tillsammans i 90, och i en A:0/A:0 dessutom, det är ju helt sjukt. Haha!

Det andra tror jag att ni redan har gissat, såklart, Elias. Han sov här inatt igen. Och det finns verkligen ingen sötare än han på den här jorden. Verkligen inte. Det finns inte ord, det går inte att förklara. Nej längre än så här går det inte, jag kan inte förklara med ord, det går bara inte. Jag älskar dig. Svårare än så är det inte. och snart är vi uppe i hela 13 månader. sjuuukt. men helt stört underbart!!! <3<3<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback