Somliga blir ledsna för ingenting, andra för allting.

-Jag behöver höstlov. NU. NUNUNUNU!
-Jag behöver kunna komma hem efter skolan och veta att jag inte har någonting att föra.
-Jag borde plugga matte nu, måste plugga matte nu. Ändå ligger den fortfarande kvar i väskan.
-Jag tänker bara läsa igenom sammanfattningarna, sen får det vara nog.
-Jag tänker absolut inte sitta med den längre än absolut nödvändigt. (dvs lika lång tid som det tar att läsa klart)
-Jag saknar Elias helt grymt mycket nu...
-Jag tycker att Lisa ska komma hem!
-Jag vill gå och lägga mig och sova fram tills höstlovet.
-Jag vill att min pojke ska vara här hos mig nu.
-Jag måste göra så mycket mera än vad jag egentligen vill.
-Jag har äckligt mycket plugg.
-Jag orkar inte.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback