thats the way you goes when you wanna be free.

I eftermiddag är det LOOOOV!!!!! Men först är det engelska, historia och svenska. Eftersom vi har historia idag så får min kära dator följa med till skolan. Och i eftermiddag så kommer Elias hem till mig. Det blir myysigt!! <3 och så är det egentligen street i eftermiddag också, men jag orkar inte vara med idag, jag måste duscha, städa och plugga istället. Så det får bli en annan gång. och nu börjar jag få bråttom, så nu är det bara att packa ner datorn och kila iväg till skolan. Om jag inte tar helt fel så ösregnar det ute.. jippi. Nej TAGGA för idag, för nu blire LOOOOOOV!!!!!!

 

HÖSTLOV I MITT HJÄRTA!


Kommentarer
Postat av: L

gillar rubriken;)

2009-10-16 @ 13:51:49
Postat av: s

haha jag med ^^,

2009-10-16 @ 15:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback