Alexander Graham Bell.

neeej, nu är vi tillbaka i det här igen.. Jag orkarorkarorkar inte, men det hade vart sååå skönt att ha det klart imorrn. Men bara så att alla vet, jag hatar svenska och historia, min data kommer om två veckor, och jag älskar Elias, även att han är sur på mig, eller att jag är sur på han. Jag vet inte riktigt vilket just nu. Men jaja, du är du, och det är det jag älskar dig för. Så det så. Nej, hoppa fram två dagar så har vi PLUT!! najs. Nej tillbaka till telefonen, alexander graham bell, elisha grey och allt vad de heter. tagga. eller inte.



jag vill också vara en sån där supersmart gubbe som kommer med i alla uppslagsverk och som alla känner till och vet vem det är. En sån vill jag bli.


Kommentarer
Postat av: L

haah, tagga plugg! (oj vad jag är nöjd med allt sånt klart)

2009-09-07 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback