Bra dag.

Idag-dagen har varit en väldigt bra dag, förutom det där mitt i. Men jaja. På italienskan så gjorde vi mest ingenting, jag och Adine satt bara och pratade lite. Sen var det matte, och matte C är ju såååå mycket lättare än vad matte B var, så det var bara roligt! Sen var det de dära mitt i... sen var det engelska, och då gjorde vi inte så mycket, lekte lite, pratade lite och lite så. Sen var det bilologi. seegt, men vi fick rita, och sen sluta tidigare. så det blev riktigt bra. inte nog med det, jag har varit på ett alldeles STRÅLANDE humör idag. Verkligen gått runt och stoorsmilat hela dagen. Kan ha att göra med att älskling var så otroligt söt igår.

Efter skolan så kilade jag och Nicole in till stan och mötte upp Johanna. Vi gick en sväng på stan och jag köpte min tröööööjja!!! och sen fikade vi en stund och bara pratade och myste. Sen åkte Nicole hem, och jag och Johanna fortsatte att gå på stan. Mys!

Alltså, sammanfattat; en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback