det där med rubriker.

Japp, vad händer nu då? ingenting. Jag ska gå och lägga mig när som helst, hells kitchen tog just slut så.. Jag var nyss i stallet och det var dressyrlektion. Men vi fick göra något ytters underligt. -longera varandra. Fast det var sjukt nyttigt, och ganska kul också. Ett och annat asgarv kom ju fram!

Imorrn så ska jag vara med Elias en liten stund innan han ska spela match, ni vet, min pojke är tillräckligt bra för att spela match med de stora pojkarna. Det ni. haha. Söt är han iallafall <3

Och så står ju tvn på samtidigt som jag sitter här med datorn i knät, så kommer det en reklam om en ny sak "kalles prickiga". vad blir det nästa gång? "kalles rutiga"? sjukt.

och fasiken vad dålig jag kommer att vara på att gå och lägga mig i tid och såna grejer framöver.. Sitter här och glor halva natten och hoppas på att något roligt ska dyka upp. Fyrkantiga ögon? Jo jag tackar ja.


Juste, det är hemskt bra att ha ett datafreak till morbror måste jag säga!! För han har det nya officepaketet till mig, så pappa tar med det hem i helgen när han är på fastlandet. Toppen! Så i fortsättningen slipper jag ju nu att plugga vid den stora datorn. Underbart!!!


Vill tillbaka!
Den helgen var något av det bästa i mitt liv.
tack! <3

Kommentarer
Postat av: 'L

saknar dig!

2009-09-23 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback