Det här är inte riktigt okej.

ojoj, jag kommer ju typ aldrig att sova längre. Nu sittr jag bara och nördar här framför hela dagarna och hela nätterna. men det är ju roligt det med. Problemet är bara att jag kommer somna på tangentbordet en vacker dag. Men det är väl som sagt sådant som händer.

Och förresten, efter att jag har sett på "svenska hollywoodfruar" så tror jag inte längre att jag vill bli så där äckligt rik längre, eller ekonomiskt oberoende som man även kallar det.. Orkar inte förklara hela grejen om varför jag nu tycker såhär. För då skulle jag ju typ aldrig få gå och lägga mig.

Plugget för den här veckan är jag nu i stort sätt klar med. Ska bara läsa mera i den dära boken. Men annars så är det ju bara lugnt! Och så är det ju italienskaprov nästa vecka. men som sagt, det är inte förrän nästa vecka. Så den här veckan ska jag bara chilla. Typ. Jag funderade på om jag skulle höra med Elias om han vill gå på bio med mig. "flickan som lekte med elden". Det hade ju vart mysigt!

hmm, vad ska jag mer skriva om då? Jo jag pratade med lisa-fisa förut. Alltid lika kul att höra ifrån henne! Jag saknar dig!!!

Jag önskar att jag hade en större TV, liiite mera pengar, inte äckligt rik, bara lite mera pengar, så man slipper att känna sig fattig. Lite större rum, och mer kläder, och massor med mera skor!! Haha!

och påtal om skor. Jag vill att det ska vara någon fest snart, så jag får börja inviga några av mina klackisar, och även se till att de redan användna inte dammar igen. Och jag vill ju inviga lite festklänningar och grejer också ju,. Med andra ord: Jag är festsugen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback