Fan vad najs!

Exakt. Med andra ord - biologiarbetet är klart. På hela fyra och ett halv A4. Det känns jäkligt skönt att vara klar en hel vecka i förväg. Jag msåte bara säga - fan vad bra jag är! Haha. Nej men nu ska jag ta en paus, sen måste jag banka in svenska/historian i huvudet. Det kommer aldrig gå. Jag kommer få köra på stödmeningar. Men men, nu är jag iallafall med, lite grann. Så får man börja rå-läsa boken imorrn, så hinner jag kanske klart innan helgen... fast torsdag-fredag lär jag vägra plugga efter skolan. Vilket faktiskt har sina orsaker. Så det så. Jag tänker inte ens lägga en endaste tanke på skolan då. För då ska jag bara mysa, och njuta. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Lis

vart är informationen om vad som händer i ditt liv utanför allt plugg? /otroligt ouppdaterad i england

2009-09-15 @ 19:21:26
Postat av: sofie

om jag ska vara helt ärlig lisa, så händer det inget mer i mitt liv just nu förutom skolan... Men snart så. från och med imorgon och någon dag så händer det grejer ska du se. Jag får min dator= mera uppdateringar, jag och elias firar ETT ÅR. tänka sig, ett år liksom, och efter helgen börjar plugget avta en liten stund, och därmed mer til till mig själv. :D lång och bra förklaring. Jag har ju blivit filmskådis också :D

2009-09-15 @ 22:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback