Happy day.

Japp, jag sitter här och tycker synd om mig själv, eftersom min förkylning inte bara kan vara en vanlig förkylning, med bara täppt näsa och snor, utan den måste vara helt jobbig och göra bihålorna helt täppta, göra så att hela vänstra delen av munnen värker(hemskt bra när man ska äta, right?), huvudet värker, halsen värker, även nacken värker pga hostan. Hostan har ju gjort att jag har ont i bröstet också. wiiihooo. hör ni inte hur super-mega bra jag mår? Plus att jag missade KM'et. Happy day.

Därför har jag idag hela dagen pratat med min mamma, med min morbror och med hjälp av min morbrors expertis, så ska jag antagligen beställa en data!!! (vadå trösthandlar? hah...) Nej men den är jättefin, ni har säker sett den på reklamen? Men iallafall så har dom typ specialerbjudande nu, så om jag ska beställa den, så måste jag göra det innan onsdag, annars blir den för dyr för att jag ska ha råd med den.. eller råd har jag, men inte så mycket pengar att jag kan lägga ut den summan på en dator. nono. Så ja, mamma ringer till Dell på måndag och kollar en grej morbror tyckte vi skulle kolla, sen efter det så blir det antgligen att beställa beställa berställa. Fast sen är frågan i vilken färg, den kallas ju Lollipop eftersom den finns i tusen färger(inte riktigt dock) men jag funderar på ljusblå, orange-röd, eller vanligt tråkig svart, eller vanliga lätt-skitiga vit. jaja vi får se. jag kanske inte ens beställer den, det vet jag ju inte, men isåfall blir jag nästan 7000kr fattigare... inte särskilt okej kanske. men jag vill ha en dator nu, det har tagit allt för lång tid utan en nu. Och mamma börjar nog tröttna på att jag ockupperar hennes bärbara.. haha.



och ikväll.. då blir det jag forrest och godis(om jag orkar tugga med mina ömma tänder...), och en elias på mobilen. typ.

Jag saknar att kunna sova ordentligt, och att kunna andas normalt.. usch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf
http://jjuno.blogg.se

2009-09-05 @ 21:24:17
Postat av: Leia

Ha en skön söndag! =)

2009-09-06 @ 13:38:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: johanna

du julia säger att den datan inte är någe bra, hennes har gått sönder :/

2009-09-06 @ 17:22:25
Postat av: sofie

fast maria sa ju att mobilen inte var någe bra och att den hade gått sönder ;)

2009-09-07 @ 10:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback