Inte lätt.

Eftersom allas vår Lisa inte längre är kvar på ön, och inte ens kvar i landet längre så kräver hon att man uppdaterar typ hela tiden om vad som händer i ens liv. Och vad är det liksom? Inte den blekaste. Men jag ska tala om för er att det är jobbigt att vara filmstjärna. Alla springer efter en på stan, smygfotar och frågar efter autografer,., KÄRA NÅN vad jobbigt det är att vara känd, Inte kunde jag tänka mig att det var såhär inte. Och Lisa har kommit på mitt skådisnamn - Sofie the volcanomaker. Haha skitnajs!

Idag var det alltså stan och fika med Karro. Det var supermysigt, Har ju inte träffat hennepå tusen år, minst! Så det var rikitgt mysigt. Pratade om allt mellan himmel och jord. Toppen!

Sen så lagade jag mat till familjen alldeles på egen hand, och INGEN blev förgiftad. Riktigt bra gjort!

Imorrn ska vi (NV08b) ut till stånga för att nörda oss och bada i stånga-ån. HAHA. jaja det blir säkert trevligt, bara jag slipper bada.

Och IMORGON IMORGON IMORGON!! <3<3<3

Och så är det kanske Sävefest imorrn, och jag är astaggad!!

Och så har jag vart på allmänt superhumör nu i flera dagar. Det är huuuur skönt som helst! Verkligen!

Och så ligger jag lite efter när det gäller att läsa den dära äckelboken. men det ordnar sig nog, vi fick ju en extravecka att läsa ut den på, så nu har jag ju en HEL vecka på mig. jippie.

Juste! Vi orienterade idag också. Och jag var sämst!


Och Lisa, för att göra dig lite glad där borta i fjärran land, så ska jag bjuda lite på mig själv. jag får väl stå ut att skämmas lite, men vad gör man inte? dessutom kommer det att komma många pinsamma bilder på mig nu när jag är kändis. HAHA!


Okej, nu skäms jag. Men jag bjuder på den.

Kommentarer
Postat av: den där lisa

HAHAHAHAHAAA, jag älskar dig sofie! Och jag älskar den där bilden!

2009-09-16 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback